Sedmá meditace Odpoledne si četl sešitky Svědků
Jehovových, které mu vnutila jakási babička na hřbitově, když s ní diskutoval
o duchovnosti. Byly to hrozné lži, nepochopení základů bible, nesmysly, pustá
demagogie. Tušil, že to bude souviset s meditací, ale nevěděl jak. Prosil, aby
už nemusel být v této civilizaci v příštím životě, ale bylo mu
řečeno, že tyto části má v sobě také a hodně silné. Bude tady, ale
v duchovním centru, kde může realizovat své učitelské schopnosti.
Z vyšší civilizace by brzy spadl. Ve snových symbolech se mu tu noc objevilo, že se má rozhodnout, zda bude dál
trpět za staré problémy, nebo se proti nim nevzbouří. Jeho agrese mu bude
nepříjemná a setká se s lidmi, kteří také budou útočit na okolí.
Rovněž mu ukázaly, že jeho rigidní jádro zpuchřelo a odlupuje se. Více si
bude uvědomovat novou identitu. Na to bude orientována i další meditace. Tento
proces bude prý trvat dlouho, bude mít různé fáze, v kterých se bude ponor
nadvědomí zesilovat a zeslabovat, aby poznal, co do sebe nechce pustit – božskou
lásku, kterou má rozvíjet. Celý druhý den mu nadvědomí podle dohody dávalo
myšlenkami konkrétní pokyny, aby zase nedělal staré chyby. Verifikoval si je, ale
téměř všechny byly opravdu od něj. Zvyk byl silný, ale dařilo se ho zčásti
zlomit. Pochopil, že přednášky či rozhovory o duchovních otázkách mají jen omezený význam. Když člověk zažije Boha, dělá se mu pak z duchovních řečí mdlo. Bolí ho ty dětinské názory. Až rozvinutím božské lásky to přestane vadit. Ego se chce jen něčím novým předvést. Božské síly nemusí mluvit, číst, uvažovat ani váhat, protože je jim dokonalost přirozeností. Ego ovšem musí dát prostor nadvědomí a to ho zpočátku bolí, protože vyklizuje své staré pozice. Nadvědomí pak přestane radit a začne samo jednat beze slov. Osvícení však není trvalý stav, dimenze se přepínají podle momentální potřeby. Je potřeba se cítit ve Vesmíru jako doma, nebýt slepý a znát ho. Nadvědomí hlídalo duševní hygienu vědomí pokyny i vnitřním rozhovorem. Večer poslouchal meditační hudbu a najednou byl opět ponořen 18 procent v nadvědomí. Nebylo mu povoleno se na sebe dívat z božské perspektivy, protože by se zděsil, nechtěl by vědět o svých negativech a odmítal se očisťovat. Po chvíli ho nadvědomí vyhánělo: „Zatím musíš jen vstupovat a vystupovat, na trvalý pobyt zatím nemáš dost energie, ale i to zatím stačí,“ komentovala to. Pak zažil silný jas a zvláštní silný pocit. „To je ORIVON, tvůj nový Zdroj.“ Ani nebylo nutné s Ním hovořit. Požádal ho o lásku, aby jeho chování neničilo druhé i jeho. „Dám ti ji a udělám, co budu moci,“ přišla odpověď. Proč mimo meditaci nemohu přenášet dlouhé texty, protože jsem jen málo ponořen? „To se spraví. Má to výhodu v tom, že máš božské těsně pod povrchem a můžeš ho tedy využívat v běžném vědomí.“ Výhledově si však bude muset dát pozor, aby nezanedbával světský život na úkor božských stavů. Všiml si, že přes den je také zčásti ponořen do božské dimenze. Zvýšená vnímavost ho však destabilizovala. Byl to zákonitý proces, protože se proměňuje jeho osobnost a vnímání. Večer se snadno dostal do ponoru a opět byl upozorněn na energetickou náročnost. Má kombinovat meditační hudbu s jinou, která ho bude držet na povrchu. Opakuje se situace z počátků komunikace, kdy ho několik otázek vyčerpávalo a až po čase se situace zlepšila. Pochopil, že únava je zdrojem dalších chyb a tím ještě větší únavy. Za disharmonické myšlenky byl trestán odběrem energie. Má být více pasivní. Požádal proto magickou sílu utajeného jména o očištění. Bylo mu to přislíbeno, ale má zpočátku očekávat zhoršení. Bude tedy muset počítat s častou únavou. Má rozlišovat své horní a dolní myšlení. Horní je jemné, přijímající a odevzdané. Drží si dolní jako ochranu. Dolní je hrubé a obsahuje jeho známé problémy, ale i další, které ještě nepoznal. Stále vyvíjí agresi a nespokojenost se sebou i druhými. Uvědomuje si totiž více disharmonie. Stále zasahuje do věcí, jež mu nepřísluší. Měl by hledat, kde uvízla jeho božská láska, aby se díval na život jinýma očima. Vše se totiž děje jak má, vše má logiku a účel. Cesta k Bohu jde skutečně po krůčkách. Výsledek mystické svatby je, že se v každodenních meditacích dostane částečného ponoru do nižší božské síly, která je mu určena pro tuto kapitolu. Jsou však prozatím silně omezeny jeho možnosti práce v ní. Největší trvalý přínos je častější zážitek božské hrdé vznešenosti, kterou má přenášet i do běžného života a silná intuice, jež myšlenkami odpovídá na všechny otázky. Až po delší praxi lze očekávat větší využití nových schopností. Má lépe dýchat, nadechovat kladnou energii a rozvádět ji do těla. Tím se zklidní i jeho destabilita. Musí se připravit na to, že ho druzí lidé budou brát jinak než dosud. Bude v nich probouzet různé pocity, kterým sami nebudou rozumět, protože ho nemohou pochopit. Dozvěděl se také, že se může pomalu rozhodovat o své budoucí duchovní cestě. Může jít cestou poznávání vesmíru, cestou lásky nebo jejich kombinací. Božské síly mu doporučují cestu lásky, protože je méně riskantní na pády. Už v tomto životě má dojít k rozhodnutí. Pro další meditace si má připravit program, zda se zabývat duchovními otázkami, nebo psychoterapií. Přinesou mu nečekaná poznání, vnímání bude širší a hlubší. Pozná lépe principy, na kterých pracuje Stvoření. Ty už nebude schopen pochopit starým myšlením. Zvětší se mu pak ponor do božského i v běžném vědomí. Nastane také další etapa psychoterapie jeho hlavního problému, bude mít sklony se mu vymknout Má sledovat kolik je v něm zběsilosti, do jaké míry ji chce odstranit a pochopit harmonický stav. Má totiž sklon si s ní hrát, nebo ji potlačovat, ale ona se vrací. Pozná rovněž, jak hluboko je v něm zapuštěná jeho agresivita a kolik energie ho zbytečně stojí. V terapii svých hlavních problémů by mohl použít stejný postup, jako se zbavil závislosti na Internetu tím, že si uvědomil jeho naivitu a tím se začal ztrácet. Pochopit druhé jako části sebe bude však daleko náročnější. Agresivita sice duchovnost nevylučuje, ale je jistý bod, za který s ní nelze jít. Ve snových symbolech zjistil, že jeho agresivní část stále nespolupracuje s citovou. Má si také komunikací zjistit v čem je zachycen, aby mohl postoupit v očišťování. Často si neuvědomuje, jak zraňuje druhé lidi. Uvědomil si také, jak se vyžívá ve svých slabostech a vydává je za přednosti. Božské síly mu také zpřísňovaly požadavky na důstojnost jednání a kritizovali ho za sklon nakupovat a používat levné nebo poškozené věci, což symbolizuje jeho sebepodceňování. Jako kněz na to nemá právo. Největším problémem byla velká únava, která se zhoršovala po každém ponoru. Zabraňovala mu prociťovat sebe a způsobovala další chyby. Nejúspornější program byl, když se na nic neptal, jen čekal, co mu božské síly řeknou a meditoval jen s ORIVONEM. Přesto byla jeho situace těžká, zabraňovala mu nejen vnímat, ale i fyzicky pracovat. Požádal hierarchii o pomoc. Ta mu řekla, že si má dát půlroční přestávku, v které si může dělat co chce. Odmítl to a vytušil, že to není míněno vážně. Až 7,5 tá dimenze mu to potvrdila. Byl to test božských sil, zda je možné mu dát výjimku ponořit se do dimenze bez očištění a následného energetického úbytku. Tuto možnost má jen na zkoušku. Dimenzi zejména vadí disharmonické myšlenky i během dne, protože je stále do Ní zčásti ponořen. Hned tuto možnost vyzkoušel a byl příjemně překvapen, že mu už ponory až 30 procent neberou energii. V meditacích se nemá zabydlovat, ale přenášet obsah do sebe. Pochopit Jejich vědomí a nevracet se zpět. Začíná chápat, že je potřeba přestat přemýšlet a ptát se, horní myšlení si své záležitosti vyřeší samo, když mu dá prostor. Zatím nemá příliš ochotu. Raději se bude s ním dál radit jak co udělat a to je nedokonalé. Zatím ho horní myšlení řídí, ale jinak, nedokonale. Mentální proces odděluje od toho, co se děje. Pochopil, že stále má snahu přiškrcovat, stahovat a nevhodně zasahovat do života. Je dobré vědět v čem jsme, ale nerozebírat to. Nechat to na něm, spolehnout se na jeho spontánní jednání. Chce to však cvik a umět si ověřit, zda je jednání vedeno shora či zdola. Musí být na to připraven a neodmítat to, i když nerozumí Jeho záměrům. Zvyknout si na vedení zhora a ne už na to, nač je zvyklý. K tomu je však potřeba stálý ponor alespoň 10 procent, aby se vůle horního myšlení mohla prosadit. Jeho ego se tomu bránilo únavou a nechutí, protože má své plány a nechce se jich vzdát. Chtělo by se vyrovnat božskému. Když nechal božské řešit určité věci, do některých Ho odmítal vpustit a vznikly kompetenční spory. Začátky byly opravdu těžké. Metodické spodní myšlení chtělo mít vše detailně vyhodnoceno a rozmyšleno, ale horní nebylo ochotno sdělovat své plány a zdůvodňovat je. I v dalších dnech nebylo příliš ochotno přestat s psaním, verbalizací i nekonečným myšlenkovým uvažováním a rozhovory s božskou silou. Nechat horní, aby samo a bez mentálního procesu rozhodovalo, bylo pro něj ještě obtížněji přijatelné. Bude trvat určitou dobu, než dojde k podstatným změnám, ale ochota je stále z obou stran. Vysoký průnik intuice a stálý ponor do božské dimenze mu zajistil daleko lepší kvalitu vnímání a jednání. To mu umožnilo, aby jeden mezilidský problém zcela předal do řízení 4,8 mé dimenzi, i když se to některým částem třetí a čtvrté dimenze nelíbilo a začaly protestovat. Přesvědčil je, že je to dobré pro rozvoj celku osobnosti. Jedna členka skupiny zažila, že ji ORIVON zprostředkoval přístup ke Kristu. I když s ní nemluvil, vnímala jeho Přítomnost velmi silně. Byl to první kontakt se Svatou Trojicí ve skupině. Využil její zkušenosti a požádal ORIVONA, aby převzal terapii jeho problémů. Ten mu však připomněl, že tím již pověřil jistý magický zdroj. Po úvaze zasvěcenec potvrdil, že ORIVON má pracovat na tomto úkolu sám. Výhoda této změny je i v tom, že mu mohou být odpuštěny některé hříchy a dostane i jemnou energii, která neuniká. Kristus tvoří záštitu, aby do procesu nic negativně nezasahovalo. ORIVON mu doporučil, aby jako Mojžíš na poušti symbolicky přibil na kříž své hlavní problémy, aby je měl stále na očích. Ve snových symbolech se dozvěděl, že hlubší ponor bude mít brzy i v bdělém stavu, což změní jeho pohled na sebe i svět. Měl by projevit více lásku k druhým, i když ji sám nedostává. Reaguje příliš agresí a kritikou druhých. Vztek odráží to, že ho lidé nemají rádi. Postupně ale pozná, jak do něj agresivita nezapadá a přestane ji brát jako svoji součást. Nemá se vůči čemu bránit, jen proti svým popudům k agresi. Byl varován před zkouškami pokušení, které jsou na něj připraveny. Jde o to, zda použije duchovní či agresivní přístup. Prožíval i mystické sny, dokonce v něm zažil ponor 60 procent do božské dimenze. Při každodenním poslechu meditační hudby se zvýšil ponor do sféry polobohů na 50 procent. Mohl sice často prociťovat silnou božskou hrdou vznešenost Dokonalosti, ale opět se objevily problémy s únavou, i když ponory do ORIVONA byly méně energeticky náročné. Usiluje o ně příliš, má je nechat samy přicházet. Nadvědomí splnilo hrozbu, že ho potrestá únavou, když upadne do starých zlozvyků. Nemůže se také beztrestně ponořovat tak hluboko do vyšší dimenze neočištěný a božské síly už mu další výjimku nechtěly dát. Prý se k němu sklání až moc. Místo toho dostal seznam sklonů, které by měl změnit a i jeho jednání by mělo odpovídat nové situaci. Motivace k tomu byla silná. Uvědomoval si, že se mu bude postupně zvyšovat ponor i během dne, což bude mít na jeho život obrovský vliv. V tomto životě by mohl trvale vstoupit do páté dimenze. Vzrostla i intenzita zasahování božských sil do života zasvěcence, což způsobilo některé odmítavé reakce zbytku ega, které si uvědomovalo ztrátu dominantního postavení a své inteligenční omezení. Kromě přísného a strohého napomínání s občasnými žerty, které odráželo styl spodního myšlení, mu nadvědomí různým způsobem ovlivňovalo události dne a trestalo ho nejčastěji odběrem energie. „Doženu tvé božství k vítězství,“ komentovalo to. Doporučovalo mu, kdy má vstupovat do ponoru a kdy vystoupit, protože sil rychle ubývalo. Občas docházelo ke konfliktům, kdy spodní si stěžovalo na přílišnou přísnost horního, ale s pomocí vyšších dimenzí se urovnaly. Bylo nutné vytvořit vzájemnou harmonickou spolupráci, protože vliv horního na rozhodování byl stále větší. Ve snových symbolech se mu objevil možný budoucí problém, který se již vyskytl u mnoha umělců. Pokud nebyli připraveni dořešenou očistou psychiky na přijetí silného božského proudu Tvořivosti, měli sklon odmítat svou nedokonalou osobnost i omezený životní styl kolem nich. Jiní zase od božského utekli, protože to byl příliš silný zážitek, ale stejně to na ně mělo zničující vliv. Jeho vývoj v tomto i příštích životech však nebude zaměřen na tvorbu, ale na osobní rozvoj, aby nebyl ničím omezován. Dostal zprávu, že je začátečník, který nedovede brát božské jako přirozenost a skokově se vrací ke starým zvykům, kterých se příliš drží. Má si uvědomit, v čem je božské nejvíce jiné. Má více vnímat a pasivně přijímat. Okamžité očištění je velmi obtížné, znamenalo by to se ostře oddělit od nečistot, pak by mu byly odpuštěny hříchy tak, jak o tom hovořil Kristus. Síla zvyku je však obrovská a nevědomí si dělá co chce. Dráždí také lidi ostrými, náhlými a výraznými reakcemi. Vyvolává u nich pocit ohrožení a tím v nich vybudí agresivitu. Má se tomu vyhnout a nepolemizovat. Odmítá totiž duchovní stav společnosti a proto ho někteří lidé kritizují, což vyvolává jeho agresivní reakce. Pomalu poznává, jaký je v něm zmatek, že jsou v něm neiteligentní, ale rázné části, které se snaží prosadit, co si umanuly. Nezažívá také pravý význam lásky, ale to změní další meditace. Čeká ho delší a náročnější cesta než si myslel. Dozvěděl se, že proces řídí jeho nirvanická dimenze, které radí IAUE a má již připraven program na řešení této situace. Vyčítají mu, že chce dělat to co dřív, ale s božským pocitem. I když říká, že chce vidět svět božským pohledem, uvidí jen kousky, dokud se nepročistí. Nechají ho ještě nějakou dobu bez energie, dokud nebude umět vnitřně přijímat lásku. Jeho pojetí channelingu se bude střetávat ve skupině s ostatními. Projevuje se v něm silně jen jeho bojovné a agresivní ego, ale nemá se tím nechat vyvést z rovnováhy. Stále má snahu pronikat jinam a kritizovat i přetvářet si to podle svých představ. Když se zeptal, proč ho neřídí horní myšlení, dozvěděl se, že to spodní nechce připustit. Když se začal zajímat, jak by horní jednalo, začala se situace měnit. Přesto mu božské síly vyčítají, že nedělá vše, co mu v meditaci řekly a tím na sebe přivolává nedostatek energie. Roman
Palka |
© 1999 Spirituální stránky Jana Havelky